CfFör tidigare års Resultat se "Arkiv"

ETT  STORT  TACK...
...till alla som sponsrade oss i
HÖGBY-GALOPPEN den 24 maj 2004

51.555 kronor till våra friidrottare !

Deltagare: Sponsorer:
Annie Andersson Löttorps Betong & VA-Teknik, Silverstrands Trafik AB, ICA Nära Källa, Farmor o Farfar
Dagny Andersson RO Golvslip, Nilssons Måleri,  Åkerbo El AB, Högby Bil & Mekaniska, Eiberts Entreprenad, Byggnadsfirma Lars Axelsson, Gulls Konsthantverk, Salong Gaxa,

Källa Mekaniska, Tingskullens Byggtjänst, Irene o Kjell Gustafsson, Firma Träprodukter,  Norra Ölands VVS, Byggnads-firma Leif Karlsson, Källa Gårdsbutik, Roland Andersson.

Evelina Andersson Löttorps Betong & VA-Teknik, Silverstrands Trafik AB, ICA Nära Källa, Farmor o Farfar
Hanna Andersson Silverstrands Trafik AB, Löttorps Betong &  VA-Teknik
Ida Andersson Löttorps Betong &  VA-Teknik, Silverstrands Trafik AB, ICA Nära Källa, Farmor o Farfar
Jonas Andersson JC Oskarshamn
Michelle Axelsson Åkerbo El AB.
Mona Andersson Massage & Friskvård, Sandby Pensionat, Åkerbo Byggbolag, Åkerbo entreprenad AB, Marcus Ottosons åkeri, Maurins plattsättning,  Löttorps Åkeri HB, KronoCamping Böda Sand.
Nathalie Axelsson Åkerbo El AB.
Sara Axelsson Alvar Karlssons Åkeri, Farmor & Farfar, Mormor, Mamma o Pappa.
Tanja Björklind Sandbybadets Camping, Sonjas Camping, Rese & Info AB, Hamlin Björklind.
Reinhold Brandstedt Orrefors Kosta Boda AB, Fam. Brandstedt, Syskonen Brandstedt, Mariannelunds Karameller.
Malin Byström Löttorps Byggmaterial, Gerd Karlsson
Anders Dahlström Dahlströms VVS
Anna Evaldsson Löttorps Konditori, Farmor, Mormor & Morfar, Mamma & Pappa, Maurins plattsättning, Byggfirma Mats Stålgren, Kennets Radio & TV, Nattalie Wilhelmsson.
Elisabeth Evaldsson Grandins Bygg
My Finnman Verner & Verner
Sofia Forsberg Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Mamma & Pappa.
Anita Göransson Anita själv
Frida Göransson Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Mamma & Pappa.
Rebecka Göransson Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Mamma & Pappa.
Alvida Harrieson Färgladan, Leifs Konsult & IT-tjänst, Farmor.
Hannes Harrieson Färgladan, Leifs Konsult & IT-tjänst, Farmor, Hannes själv.
Lotti Harrieson Färgladan.
Max Harrieson Carl-Gustaf Nilsson, Färgladan.
Simon Harrieson Färgladan, Leifs Konsult & IT-tjänst, Farmor, Simon själv.
Marcus Hedström Sandby Pensionat, Törnrosa, KronoCamping Böda Sand, Massage & Friskvård, Löttorps Åkeri HB, PG-s maskinstation, Åkerbo Entreprenad AB, Maurins plattsättning, Marcus Ottossons åkeri.
Marica Hedström Sandby Pensionat, Törnrosa, KronoCamping Böda Sand, Massage & Friskvård, Löttorps Åkeri HB, PG-s maskinstation, Åkerbo Entreprenad AB, Maurins plattsättning, Marcus Ottossons åkeri.
Veronica Hedström Sandby Pensionat, Törnrosa, KronoCamping Böda Sand, Massage & Friskvård, Löttorps Åkeri HB, PG-s maskinstation, Åkerbo Entreprenad AB, Maurins plattsättning, Marcus Ottossons åkeri.
Pren Kolaj Pren själv.
Emma Jeansson Mamma o Pappa, Björn Larsson, Mormor o Morfar Pelle, Gammelmormor.
Linda Jeansson Mamma & Pappa, Björn Larsson, Mormor & Morfar Pelle, Gammelmormor.
Ellen Johansson Mamma & Pappa.
Hjalmar Johansson Mamma & Pappa.
Madelene Johansson Silverstrands Trafik AB, Roys Bilservice, Anneli Johansson.
Sonja Johansson Åkerbo Hantverk, Leifs Konsult & IT-tjänst, Dagny Andersson.
Camilo Karlström Peo Karlström.
Katherine Karlström Peo Karlström.
Birgit Larsson Riksbyggen Kalmar, Malmens måleri, Källen & Sjögren, Egon & Stefans motortjänst.
Moa Larsson Lennart Larsson,  Egon Larsson,
Carl-Gustaf Nilsson Hagbloms Färghandel, Optiker Totti, Jysk Bäddlager, Comenius Svenska AB, Ölandsbladet, Wilko Rieck, Peter Åkesson.
David Nilsson Optiker Totti, Ida & Johanna.
Johan Nilsson Evy Johnsén, Jonny Nilsson
Katarina Nilsson Hårverkstaden.
Marcus Nilsson Morfar, Anne-Marie & Ulf,  Farmor, Erik Bohlman, Monica & Bo, Anne-Marie, Ida & Johanna, Anders Skarbo.
Oliver Nilsson Team Z, Lars Nilsson, Lilly Andersson, Åsa Nilsson.
Magnus Ohlsson Nickebo Bygg AB
Carolina Olander L-E Persson, Mamma o Pappa.
Josefine Olander L-E Persson, Mamma o Pappa.
Mattias Olander Bengt Hansson, Mormor o Morfar, Mamma & Pappa
Christer Persson Team Sportia, Hagbloms Måleri, Ängö Sanering.
Emma Persson Adels Cykel & Sport, Husvagn & Fritid, Mamma & Pappa, Farmor & Farfar.
Ida Persson Adels Cykel & Sport, Husvagn & Fritid, Mamma & Pappa, Farmor & Farfar.
Jonathan Persson Intersport, Adels Cykel & Sport, Husvagn & Fritid, Mamma & Pappa, Farmor & Farfar.
Magdalena Persson Adels Cykel & Sport, Husvagn & Fritid, Mamma & Pappa, Farmor & Farfar.
Andreas Rohde FöreningsSparbanken Kalmar, Posten Utdelningsenhet norr, Sigrid Jonsson, Roland Johansson, Berit o Rolf Hult, Mamma & Pappa.
Simon Rohde FöreningsSparbanken Kalmar, Posten Utdelningsenhet norr, Sigrid Jonsson, Roland Johansson, Berit o Rolf Hult, Mamma & Pappa.
Erik Romberg Siv o Bengt Romberg, Anna-Stina o Ragnar Romberg.
Joel Romberg Siv o Bengt Romberg, Anna-Stina o Ragnar Romberg.
Ken Slättengren Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Mamma & Pappa.
Ola Slättengren Orrefors Kosta Boda AB
Robin Slättengren Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Mamma & Pappa.
Tim Slättengren Mormor & Morfar, Farmor & Farfar, Mamma & Pappa.
Johan Somproh Nilssons Bygg & Markis, Kenneths Radio & TV, Monica o Bo.
Robin Somproh Nilssons Bygg & Markis, Monica o Bo, Norra Ölands Skogs & Naturvård
Daniel Thor ATRIO, Mormor & Morfar, Farmor & Farfar.
Malin Thor Mamma
Oskar Thor ATRIO, Mormor & Morfar, Farmor & Farfar.
Nathalie Wilhelmsson Sandbybadets Pizzeria, Sandbybadets Camping, Salong Gaxa, Tindra Utveckling, Mamma, Pappa, Hanna Wilhelmsson, Anna Evaldsson, Annika Modig, Hasse Olsson

Företag såväl som privata sponsorer, föräldrar, mor och farföräldrar, släktingar och vänner, Ni har alla bidragit till det fina resultatet!

HÖGBY IF FRIIDROTT